piątek, 23 listopada 2012

Liebster Awards 2,3,4

Więc znów nominację. Dziękuję wam bardzo dziewczyny. Nawet nie wiecie jak się z tego cieszę.
Postanowiłam, zmienić trochę zasady, bo nie wiem czy tak można, no ale.... Napisze tylko odpowiedzi do waszych pytań, a ja nominować ani zadawać pytań już nie będę, bo zrobiłam to w poprzednim poście :D 


Pytania od  Love : 

1. Od kiedy zaczęłaś się interesować TW?
Hmmm... prawie rok temu leciało w radiu GYC. Strasznie mi się spodobało. Chodziłam po domu i nuciłam oraz śpiewałam niektóre wersy tej piosenki. Wyszło na to że wpisałam sobie na yt i włączyłam jak chłopcy śpiewali w radiu. Strasznie mi sie spodobało. Zaczęłam szukać jakiś informacji o nich....i tada dam jestem ich fanką :D

2. Ulubiona dziedzina sportu?Szczerze mówiąc nie przepadam za sportem, ale to może ze względu na moją nauczycielkę z w-fu, za którą nie przepadam. Ale jak muszę wybrać to chyba siatkówka.

3. Kiedy się urodziłaś?
18.02.1998r.

4. Twoje hobby.
Uwielbiam rysować, a dokładniej szkicować. Parę moich rysunków, można zobaczyć na pierwszym blogu, ale to nic specjalnego. 

5. Co chciałabyś robić w przyszłości. 
I to jest mój problem. Muszę wybrać szkołę, do której pójdę dalej, a ja nie mam planów. Kompletnie nie mam pojęcia co chce robić.

6. Jeśli miałabyś wybrać pomiędzy miłością a przyjaźnią, co byś wybrała ?
 Nie wiem. Możliwe że przyjaźń, ale musiałaby być tego warta. Ne jakaś fałszywa tylko prawdziwa, w innym razie miłość.

7. Jakiego typu muzyki najczęściej słuchasz ? 
Nie ograniczam się do typów muzyki, ale najczęściej to jest pop.

8. Jaki cytat widnieje w twojej głowie, gdy masz ciężkie chwile ? 
No toś teraz mnie wkopała. Nie wiem jak ci na to pytanie odpowiedzieć. 

9. Osiągnęłaś w swoim życiu jakieś większe sukcesy ?
Zdecydowanie nie.

10. Gdybyś mogła skierować się do swojego idola tylko 2 słowa, jakie słowa by to były ?
Nie wiem. Zależy od okoliczności.

11. Największa wartość w życiu dla Ciebie,to...?
Rodzina 


Pytania od Alicee_ :

1. Dlaczego The Wanted ?
Ponieważ nie są sztuczni i tworzą wspaniałą muzykę 

2. Ulubiony członek The Wanted
Nathan

3. Dlaczego piszesz opowiadanie o The Wanted ? 
Moje pierwsze opowiadanie zawdzięczam pewnym osoba z naszej rodzinki, prze które powstało to, bo nieźle się wkręciłam i polubiłam pisać.

4. Ulubiona piosenka chłopaków.
Mam parę takich, ale z czasem mi się zmienia i mam fazę na inną. Teraz  ciągle słucham I found you.

5. Ulubiony kolor.
Zielony i fioletowy.

6. Kto oprócz The Wanted
Strasznie mi się to zmienia, bo przede wszystkim liczy się TW, a inne są tylko na parę dni. 
Ale jak już trzeba odpowiedzieć to Rita Ora.

7. Znak zodiaku ?
Wodnik

8. Najmniej lubiany z chłopaków.
Wszyscy są super. Skoro muszę wybrać , to chyba Siva.

9. Słodki czy ostry?  Chodzi o smak :p
Oczywiście że słodki :D

10. Ulubiony film? 
Harry Potter *___*

11.Ulubiony owoc?
Arbuz <3

Pytania od Gabi Py : 

1. Ile masz lat ? 
14

2. D której klasy chodzisz ? 
2b

3. Facebook vs Twitter ? 
Facebook 

4. Ulubiony smakołyk ?
Lody ( bez skojarzeń )

5. Ulubiona piosenka The Wnated ? 
Jak podawałam w pytaniu zadanym wcześniej, teraz aktualnie mam faze na IFY

6. Jay vs Tom ? 
Hmmmm... chyba Tom, chociaż Jay też jest super :D

7.Piszesz opowiadanie bo ... ?
Bo tak wyszło... Po prostu miałam pomysł i tak wyszło że założyłam bloga.

8. Ulubiony dzień tygodnia ? 
Sobota, bo moge rano wstać i nie myśleć o ty że znowu się spóźnię do szkoły :D

9. Masz rodzeństwo ? 
Tak. Dwie siostry i brata :D

10. Lubisz The Wanted za... ? 
Za ich styl bycia. Nie są sztuczni i mają świetne piosenki.

11. Masz jakieś zwierzę w domu  ?
Tak. Psa Alfie'go, w co dalej nie mogę uwierzyć, bo rodzice sie nigdy wcześniej nie chcieli zgodzić :D


Pytania od Loney:3 :

1. Masz plakaty w swoim pokoju? Jak tak to ile i kto na nich jest?
Mam. Niestety tylko pięć i oczywiście TW. Ale już nie długo bo zamierzam sobie pomalować ścianę ( Będę miała miasto na tle nocy z odrobinką galaxy )

2. Ile masz lat?
14

3. 1D czy TW.? 
TW

4. Lubisz nutelle.? 
Nie przepadam za nią

5. Jaką masz ocenę z matmy.? 
W tamtym roku na świadectwie 3

6. Prowadzisz pamiętnik? 
Tak 

7. Lubisz czekoladę? 

Zależy jaką 

8. Kto z całego TW jest twoim NAJWIĘKSZYM idolem?Nathan

9. Spotykasz na ulicy jednego z TW. Jaka jest twoja PIERWSZA reakcja.?No wreszcie mam okazję wziąć z nim ślub. Nie no żartuję. Pewnie bym krzyknęła OMG, lub coś w tym stylu, albo bym się upewniała osoby z którą bym była czy to naprawdę on. 

10. Masz aska.? jeżeli tak to jaki nick.
Nie nie mam :D


I to chyba na tyle :D Dziękuję jeszcze raz bo to dla mnie wyróżnienie :D
Następny rozdział byc może dodam jutro ;D

1 komentarz:

  1. Gratuluję jeszcze raz! Jak widać zasługujesz! I ja się temu nie dziwię! Jesteś świetna! ♥

    OdpowiedzUsuń