sobota, 8 grudnia 2012

Liebster Award 5 i 6

Dziękuję za to że mnie nominowałyście cię. Naprawdę jesteście cudowni :D
A nominowały mnie tym razem dwie osoby. Są nimi : Edussss i Pamela :D
Zacznę od pytań zadanych prze Edusss :

1. W przyszłości widzisz siebie jako  ?
No właśnie nie widzę się w przyszłości. Kompletnie nie mam planów, co jest moim problemem, bo muszę wybrać szkołę :D

2. Ktoś kto wie o tobie wszystko to ?
Nie ma takiej osoby. Mam kogoś kto wie o mnie dużo ale nie wszystko. Taką osobą jest Daria :)

3. Numer w dzienniku  ?
16 :\

4. Ktoś cię zainspirował do pisania, czy sama chciałaś pisać opowiadanie ?
Dzięki pewnej osobie zapragnęłam pisać nowe opowiadanie ^^

5. Widziałaś Przed świtem 2 ? Jeśli tak to co sądzisz o filmie ?
Nie nie widziałam jeszcze i nie wiem czy obejrzę :D

6. Trzy słowa najlepiej opisujące ciebie ?
Skomplikowana, nienormalna, zwyczajna

7. Last Christmas czy All i want for Christmas is you ?
Obie :D

8. Do jakiego kraju chcesz pojechać  ?
Jest ich dużo, bo uwielbiam podróżować. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się pojechać do Wielkiej Brytanii i do USA, oraz do Australii. To są miejsca o których marzę by zwiedzić.

9. Najbardziej rozrywkowa osoba jaką znasz ?
Nie wiem. W moim życiu wystąpiło takich parę.

10. Masz kogoś komu możesz zaufać  ?
To dość trudne... myślę że osoba której zaufałam, trochę mnie zawiodła i już niestety nie mogę powiedzieć, że mam taką osobę :/

11.Piosenka, której ostatnio słuchasz najczęściej ?
Have Some Fun <3



A teraz pytania od Pameli :D

1. W której klasie jesteś ?
2 gimnazjum, dokładnie 2B :D

2. Dlaczego The Wanted - za co ich kochasz ?
Za sposób bycia i za niesamowita muzykę <3

3. Według ciebie : Najprzystojniejszy z TW ?
Hmm... każdy na swój sposób jest przystojny. Ale jak mam już wybierać, to chociaż uwielbiam Nathana muszę przyznać że najprzystojniejszy według mnie jest Max.

4. Ulubiona książka  ?
Ruby i Harry Potter :D

5. Ulubiony kolor ?
Fioletowy i zielony

6. Ulubiony serial/film ?
Harry Potter

7. Co lubisz robić kiedy masz wolny czas  ?
Pisać opowiadania i szkicować, oraz projektować ubrania <3

8. Gdzie mieszkasz  ( miasto)
Bytom

9. Kim chcesz zostać w przyszłości  ?
Nie mam pojęcia... niestety :/

10. Co byś zrobiła dostała szanse spotkania jednego z TW  ?
Wybrałabym Nathan'a i jakoś by się potoczyło. Chociaż z moim angielskim, dla niego mogła by to być jakaś parodia :D

11. Dlaczego piszesz bloga i skąd natchnienie ?
Piszę, bo kocham to robić. Sama nie wiem jak do tego doszło. To była chwila, w której zadecydowałam że założę nowego bloga. Chciałam żeby był inny, tak jak pewnej osoby, która założyła bloga oryginalnego i nie powtarzalnego, którego zresztą uwielbiam czytać. Osoba ta nawet nie wie że mnie zainspirowała :D


Okej to chyba tyle. Przepraszam, że ja nie będę nominować... chociaż. Zróbmy tak, że kto chce być prze ze mnie nominowany to będzie. Możecie odpowiedzieć w komentarzach albo na swoich blogach, bo wszystkich moich czytelników nominuję. Oto pytania :


1. Jakbyś miała możliwość władania jednym żywiołem, jaki byś wybrała ?

 2. Jakby wyglądał twój wymarzony pokój  ?

3. Co byś zmieniła w swoim życiu ?

4. Uwielbiasz gdy... ? 

5. Najbardziej wzruszający film jaki obejrzałaś ? 6. Jakim typem człowieka jesteś ? 

7. Jakbyś mogła cofnąć czas,do jakiego momentu swojego życia byś wróciła ? 8. Jaka jest twoja ulubiona gra ? 

9. Ulubiona bajka z dzieciństwa ? 

10. Ulubiony przedmiot w szkole ?

 11. Bez czego nie możesz żyć  ? 



A co do rozdziału to nie wiem kiedy dodam. Pewnie jak będzie  więcej komentarzy pod poprzednim ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz